Första gången jag blev stoppad var när jag va 15, haft traktorkort i två månader och skulle köra hem efter Sweden rockfestivalen..
Polisen hade kontroll och tog in alla bilar som körde på vägen så gick inte att smita undan, men eftersom jag hade både elspärr och varvreg så var jag inte alltför nervös

Kom fram en polis som bad mig blåsa, första gången för mig och eftersom skiten inte funkade förrän på 4e försöket så blev jag skitnervös ;S
Han kollade sen på traktorkortet, och frågade om jag förfalskat det för man får inte köra a-traktor när man är 15, förklarade att jag fått dispens och då tillkallade han 10 andra poliser som stog lite längre bort på rastplatsen,
Dom ställde sig runt a-traktorn och hade jätteroligt åt det, för det betydde ju att jag va en "jäkla bonde" och det var tydligen inte uppskattat..
Kom fram en tjock polis och slet ut mig ur traktorn, började klaga på "epa-jäveln" för han fick inte plats i sportstolarna *haha!*
Sen bad han mig hoppa in, åkte runt rastplatsen i ettan, ut på storavägen och la i 2an, sen slet han i trean genom att böja spärren på något vis och började skrika att jag var en "dum blondinjävel" som borde hålla mig hemma på bondgården o sluta köra olagligt..
Spelade dum o sa att det var ettan han lagt i, för trean och fyran är spärrade och han jag köpt den av sa att den var laglig.
Eftersom varvreggen va i, så gick den bara i 55 på 4an, detta förklarade farbor polis att berodde på min "värdelösa jävla volvomotor" som gick som en påse nötter..
Slutade med att jag blev totalt idiotförklarad, men dom kunde inte bevisa att jag kört olagligt så det enda som hände var att jag fick ombesiktning så anmälde vi aldrig polisen för allt dom sagt..